螺旋能量(TCG)

来自神奇宝贝百科
跳到导航 跳到搜索

螺旋能量(日文︰スパイラルエネルギー,英文︰Spiral Energy)是一张特殊能量卡

卡牌信息

ENERGY
极光 TCG.png
连击 TCG.png
S6K069.jpg
螺旋能量 特殊能量卡
這張卡只可附於「連擊」寶可夢身上,若附於「連擊」寶可夢以外的寶可夢身上,則將其丟棄。
這張卡只要附於寶可夢身上,視為提供1個所有屬性的能量,附有這張卡的寶可夢不會麻痺,受到的麻痺會恢復。
このカードは「れんげき」のポケモンにしかつけられず、「れんげき」のポケモン以外についているなら、トラッシュする。
このカードは、ポケモンについているかぎり、すべてのタイプのエネルギー1個ぶんとしてはたらき、このカードをつけているポケモンはマヒにならず、受けているマヒは、すべて回復する。
This card can only be attached to a Rapid Strike Pokémon. If this card is attached to anything other than a Rapid Strike Pokémon, discard this card.

As long as this card is attached to a Pokémon, it provides every type of Energy but provides only 1 Energy at a time. The Pokémon this card is attached to can't be Paralyzed, and if it is already Paralyzed, it recovers from that Special Condition.

收录繁体中文卡的卡包

SetSymbolS6KF.png 漆黑幽魂 剑&盾系列 2021-05-07 U 069/070 S6KF069.jpg 未知 [[]] [[]]

英文版 日文版
SetSymbol幽寒權御.png 幽寒權御 剑盾系列 2021-06-18 159/198 SetSymbolS6K.png 漆黑幽魂 剑·盾系列 2021-04-23 U 069/070 S6K069.jpg 未知 [[]] [[]]

细节