Bag 資料卡 Sprite.png非官方译名  

火力工厂◇(集换式卡牌)

来自神奇宝贝百科
跳到导航 跳到搜索

火力工厂棱柱之星 TCG.png(日文︰ヒートファクトリー◇,英文︰Heat Factory ♢)是一張竞技场卡

卡牌信息

TRAINER'S
竞技场卡
火力工厂棱柱之星 TCG.png
SM8093.jpg
宝可梦道具
将这张宝可梦道具贴在己方1只没有携带宝可梦道具的宝可梦上。
  棱柱之星 TCG.png棱柱之星)规则                        
相同名称的棱柱之星 TCG.png(棱柱之星)卡,只可在牌组中加有1张。这张卡不丢到弃牌区,而是放置于放逐区
同じ名前のプリズムスターのカードは、デッキに1枚しか入れられない。トラッシュには行かず、ロストゾーンに置く。
You can't have more than 1 Prism Star card with the same name in your deck. If a Prism Star card would go to the discard pile, put it in the Lost Zone instead.
双方在各自的每个回合只能使用一次。从手牌中选择1张火 TCG.png能量卡并丢弃。这个情况下,抽3张卡。
此场地只要在场上,就不会受到双方从手牌使出的物品卡以及支援者卡的效果影响。
おたがいのプレイヤーは、自分の番ごとに1回、自分の手札にある火 TCG.pngエネルギーを、1枚トラッシュしてよい。トラッシュした場合、自分の山札を3枚引く。
このスタジアムは、場に出ているかぎり、おたがいのプレイヤーが手札からグッズまたはサポートを出して使ったとき、その効果を受けない。
Once during each player's turn, that player may discard a 火 TCG.png Energy card from their hand. If they do, they draw 3 cards.
Whenever any player plays an Item or Supporter card from their hand, prevent all effects of that card done to this Stadium card.
在自己的回合时,只可将1张竞技场卡放置于战斗场旁边。若其他名称的竞技场卡被放置,则将这张卡丢到弃牌区。
スタジアムは、自分じぶんばんに1まいだけ、バトルよこに出せる。
べつ名前なまえのスタジアムがたなら、このカードをトラッシュする。
This card stays in play when you play it. Discard this card if another Stadium card comes into play. If another card with the same name is in play, you can't play this card.

英文版 日文版
SetSymbol放逐闪电.png 放逐闪电 太阳月亮系列 2018-11-02 ★P 178/214 SetSymbolSM8.png 超爆冲击 太阳·月亮系列 2018-09-07 PR 093/095 SM8093.jpg 5ban Graphics [[]] [[]]

SetSymbolSM12a.png TAG TEAM GX 联手明星大集合 太阳·月亮系列 2019-10-06 PR 166/173 5ban Graphics [[]] [[]]

細節