沙奈朵(DP4)

来自神奇宝贝百科
跳到导航 跳到搜索

沙奈朵(日文︰サーナイト,英文︰Gardevoir)是一张属性的2阶进化宝可梦卡。

卡牌信息

2阶进化
奇鲁莉安进化
Lv. 55  
HP110超 TCG.png
究极异兽
SirnightDP4.jpg
全国图鉴第282号,包容宝可梦。身高:1.6m。体重:48.4kg。
特殊效果 心灵感应
テレパス
Telepass
 
在自己的回合内(进行攻击之前),你可以使用一次这个特殊效果。从对手的弃牌区搜寻一个支援者卡并将它的效果当做这次招式的效果进行计算。在每个自己的回合内只能使用1次「心灵感应」。这个特殊效果在自身处于特殊状态时不能使用。
自分の番に1回使える。相手のトラッシュの「サポーター」を1枚選び、そのカードの効果を、このパワーの効果として使う(選んだカードは、トラッシュにおいたまま)。このポケモンが特殊状態なら、または、この番に、すでに別の「テレパス」を使っていたなら、このパワーは使えない。
Once during your turn (before your attack), you may search your opponent's discard pile for a Supporter card and use the effect of that card as the effect of this power. (The Supporter card remains in your opponent's discard pile.) You can't use more than 1 Telepass Poké-Power each turn. This power can't be used if Gardevoir is affected by a Special Condition.
超 TCG.png无色 TCG.png无色 TCG.png 超能之锁
サイコロック
Psychic Lock
60
在对手接下来的回合,对手不能使用任何特殊效果。
次の相手の番、相手プレイヤーは、ポケパワーを使えない。
During your opponent's next turn, your opponent can't use any Poké-Powers on his or her Pokémon.
愿意用生命去守护自己信赖的训练家,具有预知未来的超能力。
いのちがけで しんらいする トレーナーを まもろうとする。 みらいを よちする ちからを もつ。
It will try to guard its trusted Trainer with its life. It has the ability to see the future.
弱点 抵抗力 撤退
超 TCG.png +30 无色 TCG.png无色 TCG.png

英文版 日文版
SetSymbol秘密的奇迹.png 秘密的奇迹 钻石珍珠系列 2007-11-07 ★H 7/132 SetSymbolDP4.png 月光的追逐 DP系列 2007-10-26 ★H SirnightDP4.jpg Atsuko Nishida [[]] [[]]

[[Category:月光的追逐(TCG)|]]

细节