千面避役(S1W)

来自神奇宝贝百科
跳到导航 跳到搜索

千面避役(日文︰ゴリランダー,英文︰Inteleon)是一张属性的2阶进化宝可梦卡。

卡牌信息

2阶进化
变涩蜥‎‎进化
  
HP160水 TCG.png
究极异兽
S1W019.jpg
全国图鉴第818号,特工宝可梦。身高:1.9m。体重:45.2kg。
特性 小動作
うらこうさく
Shady Dealings
 
在自己的回合,当从手牌使出这张卡并完成进化时,可使用1次。从己方牌库中搜索最多2张训练家卡,展示给对手之后加入你的手牌。并且重洗牌库。
自分の番に、このカードを手札から出して進化させたとき、1回使える。自分の山札からトレーナーズを2枚まで選び、相手に見せて、手札に加える。そして山札を切る。
When you play this Pokémon from your hand to evolve 1 of your Pokémon during your turn, you may search your deck for up to 2 Trainer cards, reveal them, and put them into your hand. Then, shuffle your deck.
水 TCG.png无色 TCG.png 水流子彈
アクアバレット
Aqua Bullet
120
向对手的1只备战宝可梦造成20点伤害。[在備戰區不計算弱點・抵抗力。]
相手のベンチポケモン1匹にも20ダメージ。[ベンチは弱点・抵抗力を計算しない。]
This attack also does 20 damage to 1 of your opponent's Benched Pokémon. (Don't apply Weakness and Resistance for Benched Pokémon.)
弱点 雷 TCG.png ×2 抵抗力 撤退    无色 TCG.png

身上隐藏着多种特殊能力,例如从手指喷射水流,以及用背部的翼膜滑翔等等。
多彩な 机能を 隠し持つ。 指から 水を 喷射して 背中の 皮膜で 风に 乘る。
It has many hidden capabilities, such as fingertips that can shoot water and a membrane on its back that it can use to glide through the air.

英文版 日文版
SetSymbol剑&盾.png 剑&盾 剑盾系列 2020-02-07 ★H 058/202 SetSymbolS1W.png 剑·盾系列 2019-12-06 R 019/060 S1W019.jpg Kagemaru Himeno [[]] [[]]

细节

  • 这张卡牌的宝可梦图鉴来自《》。